Shop Mobile More Submit  Join Login
art meme by mangakasan art meme by mangakasan
still working on this jaguar thingy and i allmost got it finnished...but i got a bit tired of it so i remembered this thingy was arround on da and decided to do this because it seemed fun XD and gosh my handwriting is sloppy...so are the drawings but this wasnt an serious attempt to draw anything just a quick thing for fun and put my mind off for a moment^^

anyway enjoy.... and hmmm lets seeee.... :iconsaiges: :iconblack-sania: :iconmeca-san: Tag youre it!! XD

the art meme layout you can find at :iconnyu: gallery
Add a Comment:
 
:iconsaiges:
Saiges Featured By Owner Oct 30, 2007   Traditional Artist
ARGHHH IVE BEEN TAGGED!
no fair...
oh wells, i do it, but i'll have meca-san edit fer merh...

*sighs* Jen, why must you tantalize me, lols
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
lmao awww sorry to burden you but...im soooo shure you would make a awesome meme :hug:
Reply
:iconsaiges:
Saiges Featured By Owner Oct 31, 2007   Traditional Artist
"cries: i suck at life, your soooo meannnn!
lols, but i guess i deserve it, i havent drawn anything in ferever
Tis my punishment :tears: :sniff:
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha you bet cha...but aww c'mon you love me i know you do XD
Reply
:iconsaiges:
Saiges Featured By Owner Oct 31, 2007   Traditional Artist
Yeahhhh i do, i'lll do it....
no more complaining X3
:highfive: well off to.. *twitches8*
skewl...

EWWW MISS NINTENDO!
hehe
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha nintendo? awww youre a nintendo loverrr and yay go you :hug:
Reply
:iconsaiges:
Saiges Featured By Owner Oct 31, 2007   Traditional Artist
Lols, nah, i love Nintendo,

but i hate MISS NINTENDO!
her real name is ninteau,
Every one callz heritendo or Big bird (from sesame street)
And she was a dick face again today!
:slap: <---- me and nintendo
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha miss nintendo? princess peach? :S haha i dont know whos the dickhead? XD anyway awww im getting a wii for cristmas lol
Reply
(1 Reply)
:iconmagpie-angel:
Magpie-Angel Featured By Owner Oct 28, 2007  Hobbyist General Artist
i love seeing the drawings people did with their feet
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 28, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha well actually i diddnt drew it with my feet...i couldnt get my leg on the table XD
Reply
:iconmagpie-angel:
Magpie-Angel Featured By Owner Oct 29, 2007  Hobbyist General Artist
you should of put it on the floor
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
lols....yeah i know...but im telling you im lazy XD
Reply
:iconmagpie-angel:
Magpie-Angel Featured By Owner Oct 30, 2007  Hobbyist General Artist
me too^^
Reply
:iconillusory-facade:
Illusory-Facade Featured By Owner Oct 28, 2007
You have a dog? Ooh take a photo next time! You do lovely shots of animals!
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 28, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha okay shure thing ^^ thanks
Reply
:iconswenyar:
swenyar Featured By Owner Oct 26, 2007
I want to add to my other comment. You draw good with your opposite hand ^^ Not bad with your foot to :wow:
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 27, 2007  Hobbyist Digital Artist
lols you think so? haha well thank you^^ altho i diddnt really drawed that with my foot cuss im not that atlethic XD
Reply
:iconswenyar:
swenyar Featured By Owner Oct 30, 2007
There is no way I could draw with my foot. ^^
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
well me neither i dont know if i could even hold a pen right between my toes XD
Reply
:iconswenyar:
swenyar Featured By Owner Nov 6, 2007
No way I could, Though I can write and draw with both my left and right hand. I think that is odd. ^^
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Nov 7, 2007  Hobbyist Digital Artist
wow thats awesome wish i had sucha talent! :D
Reply
:iconswenyar:
swenyar Featured By Owner Nov 7, 2007
I like to confuse my friends and coworkers. ^^
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Nov 8, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha yeah i would be confused too XD
Reply
(1 Reply)
:iconswenyar:
swenyar Featured By Owner Oct 26, 2007
This is so cool!!!!!!!!!
Reply
:icons-h-y-y:
S-H-Y-Y Featured By Owner Oct 26, 2007
likei was telling you in the morning sweety this is funny, and well you draw yourself almost as cute as you ar in real life.....almost =P muah! love you :cuddle:
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 27, 2007  Hobbyist Digital Artist
lmao well i could have expected you to say something like that afcourse XD but i love you too :smooch:
Reply
:icons-h-y-y:
S-H-Y-Y Featured By Owner Oct 27, 2007
haha you know me well huh ^^ but haha its trueeeeeeeee muah!
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 27, 2007  Hobbyist Digital Artist
yeah well you usually say these things^^ but they are so sweet^^ atleast i dont ever have to be afraid of you lol
Reply
:icons-h-y-y:
S-H-Y-Y Featured By Owner Oct 28, 2007
haha noooooo im not scary so haha no you dont have to be afraid lol
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 28, 2007  Hobbyist Digital Artist
yeah cuss when i was in town we walked behind a couple who walked hand in hand and all of a sudden the guy starts to pull her arm and was yelling at her and then hit her on her back....that man scared me
Reply
:icons-h-y-y:
S-H-Y-Y Featured By Owner Oct 29, 2007
well im not like that sweety ^^ i could never harm the one i love
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 30, 2007  Hobbyist Digital Artist
yes i know youre the only one i can trust with my heart
Reply
(1 Reply)
:iconmeca-san:
Meca-san Featured By Owner Oct 26, 2007
Oh my, I've been tagged. haha
This is really cute Jen :]
I love it. XD
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 27, 2007  Hobbyist Digital Artist
haha thanks id like to see what youll make of it :D
Reply
:iconloucife:
Loucife Featured By Owner Oct 25, 2007  Hobbyist General Artist
xD This keeps popping up everywhere now. I think you're the ... fifth person to do this who's on my watch list xD
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 26, 2007  Hobbyist Digital Artist
lols well i was tired from doing this precise stuff so i wanted to do something fun and rough so i decided to do this just for the heck of it XD
Reply
:iconblack-sania:
Black-sania Featured By Owner Oct 25, 2007
ooh i luv that little chibi u made jejeje OMG u tag me??? :XD: uhmm i dunno how to make one but let me see what can i do jejeje i'll make my own style :mwahaha:
Reply
:iconmangakasan:
mangakasan Featured By Owner Oct 25, 2007  Hobbyist Digital Artist
well that layout thingy with the questions you can find here in :iconnyu: gallery and aww thank you^^ im looking foreward to what you make of it
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 720 × 4700




Details

Submitted on
October 25, 2007
Image Size
1,007 KB
Resolution
720×4700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,049
Favourites
10 (who?)
Comments
43
Downloads
41
×